سخن روز /
اولین جلسه شورای اداری سال 1403 همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) در مدیریت تعاون روستایی استان کرمانشاه
1403/01/07

اولین جلسه شورای اداری سال 1403 همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) با حضور صفایی مدیر تعاون روستایی استان، حجت الاسلام دوستی نژاد مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در تعاون روستایی و کارکنان در مدیریت تعاون روستایی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان کرمانشاه، در این مراسم ابتدا حجت الاسلام دوستی نژاد با تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع) در رابطه با فضائل و ویژگی های اخلاقی ایشان سخنانی ایراد نمود.

در ادامه صفایی مدیر تعاون روستایی استان ضمن تبریک ولادت باسعادت امام حسن مجتبی (ع) و تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، با اشاره به پیام نوروزی مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، خواستار تلاش و پیگیری بیشتر در جهت تحقق شعار سال یعنی جهش تولید با مشارکت مردم گردید.

وی با قدردانی از زحمات کارکنان تعاون روستایی در بخش دولتی و همچنین شبکه تعاونی ها در سال گذشته و ذکر برخی مشکلات موجود اظهار داشت: مشکلات و تنگناهای پیش رو را می توان با تلاش، مشارکت و اتحاد بیشتر کارکنان جبران نمود.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه همچنین عنوان کرد: در راستای ارتقاء عملکرد سازمان و تحقق برنامه‌ها و اهداف تعاون روستایی استان حضور میدانی در سطح شهرستان ها و پیگیری امور و فعالیت ها از نزدیک مهم و راهگشا بوده و بدین منظور تشکیل کارگروهی جهت ارتباط بیشتر با شهرستان ها، شناسایی مسائل و مشکلات و ارائه گزارش ماهانه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

تعداد مشاهده خبر70 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal